Mevrouw M.v.L.
De training van Condite was frustrerend op sommige momenten maar heb er enorm veel aan gehad. De gesprekken met de psycholoog waren fijn, soms confronterend maar nogmaals veel aan gehad. Ik heb de geheugentraining gedaan naar aanleiding van geheugen en concentratieklachten. Ik kan iedereen die hier ook problemen mee heeft, absoluut aanraden deze training te doen.