Mevrouw H.W.D.
Na een heftige, eenzame strijd, ben ik de bedrijfsarts nog steeds dankbaar, dat ik een psycholoog kreeg toegewezen. Alleen had ik het niet gered. Het klikte, zo voelde ik het. Ik durfde open te zijn en mijn verhaal te vertellen. Na veel gesprekken, waarin ook ruimte was voor verdriet, boosheid, angst, onzekerheid en ik kan nog wel even doorgaan, kon en durfde ik ook vooruit te kijken. Er kwam weer licht aan het eind van de tunnel. Ik heb de psycholoog dan ook bedankt voor zijn wijze woorden, geduld en luisterend oor. Zonder psychische hulp had ik dit niet geschreven.