De heer F. B.
Ik ben heel blij met de hulp van mijn begeleider van Condite. We deden alles op mijn tempo en ze gaf me veel vertrouwen in hoe het ging en in de toekomst. Een heel fijn, rustig en vriendelijk persoon. Als het me even niet uitkwam omdat ik te gestresst was of vakantie had dan kon ik even rust nemen en het later weer oppakken. Het tussentijdse verslag wat ik ontving was ook heel accuraat, dus heel blij mee :)